Haziran 07, 2011

Yoruma açık, anlama kapalı!

Küçük küçük notlar almışım not defterime, farklı insanları, anları, ortamları, saatleri, şarkıları, filmleri anlatan. O kadar değişken, esnek, puslu ki şu sıralar hayatım... Arabadayım, hız yapıyorum, akıp gidiyor hayat yanımdan, kaçırmak istemiyorum hayatı ama nerede durmak istediğimi bilmiyorum ve de karar veremiyorum.

Ama yazlar güzeldir
balkona atılan masalar ve uçuşan perdeler
açıkhavada izlenen oyunlar
şişede durduğu gibi durmayan rakılar
pazar sevişgenleri
baş agrısı
alkolden sonraki uykusuzluk
susuzluk
nedensiz mutluluk


Yıldızları ruh halinize göre doldurunuz:

1. oh my g*t(t)-> dil kayması
2. s*ktir ordan g*t-> çok bilinmeyenli denklem
3. bi de g*t ordan-> yöresel
4. das is ja ganz g*t-> interneyşınıl

SSSZ HRFLR ÇKRDM !

Sabah zelzelelerimi dinlediniz
şimdi iyi geceler...

Eğer yazmaktan vazgeçmezsem, bi sonraki yazıda okuyacaklarınız
- Açıkhavada müzikal keyfi
- geçenlerde garip bi rüya gördüm
- ne güzel insanlar var hayatımda
- ne bok insanlar var hayatta
- 1 haftalık iş maceram
- hayat 'an'lardan oluşur
- mezuniyet telaşları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...