Haziran 07, 2011

sözümü tutyorum, olanları yazıyorum vol.1: Açıkhavada Müzikal

Günaydın Tünaydın Canlar,
Odamın balkonuna masamı attım, kahvaltımı yaptım, biraz gözlerimi kapadım, güneşe göz kırptım. Dün geceki zihin zelzelesinden sonra bi toparlanayım toparlayayım dedim.

Sezgili blogumseverlerim,
geçen hafta nasıl geçti anlamadım, okula gidemedim, çalıştım-lakin bu çalışma tecrübelerimi ayrı bir seri şeklinde aktaracagım, iki parantez arasına sığamayacak kadar çok malzeme var sektörde:)- Son iki haftaiçi temposunun nasıl hızlı geçtiğini anlamadım, tutamadım da çetelesini lakin haftasonlarım fevkaladenin fevkinde idi:) Özel kısma girmeden sosyal kısımları aktarayım:
Bi kere yaz geldi, onu anlamış bulunmaktayız, elbiselerimizi çıkardık dolabımızdan, tiril tiril efil efil dolaşmaktayız efendim. Gençlik sokağa bir döküldü pir döküldü, ha zaten kışın da sokaktaydık o başka. Ama gevşedi gönül yaylarımız, hafifledik, aşık olmaya meyillendik, beni bu güzel havalar mahvetti dedik, abidin' den mutluluğun resmini istedik.

Galata Kulesinin civarında başladık içmelere, dere tepe düz gittik, kafamız güzel gezdik, çoğu şeyi de dert etmeyelim su yolunu bulur dedik, gecesiyle gündüzüyle yeni mekanlar, yeni insanlar keşfettik, güzel oyunlar oynadık büyüttüğümüz dünyamızda, güzel oyunlar izledik sahnedeki hayatlarda. Oyun demişken konuya gireyim artık, biraz geç oldu. Biraz geç oldu hem konuya girmem hem de bu haberi size vermem. Canlar geçen hafta perşembe günü, harbiye cemil topuzlu açık hava sahnesinde İbb şehir tiyatroları yaz oyunları KABARE Müzikali ile başladı, cumartesi günü Lüküs Hayat vardı ki, Zihni Göktay' ın sahneye bir vedasıydı, son oyunuymuş meğersem emekliye ayrılacakmış ve muhteşem bir jübile yaptı, dün gece de Yaşar Ne Yaşar Ne Yaşamaz Müzikaliyle program son buldu. Bu üç oyun da, oyuncular da hakikaten çok başarılı, keyifli ve güzeldi.

Yakın zaman planlarımda; mezuniyet törenim, Ayşe mezun oldu partisi:), one love festival, rokencoke var. Kümülatif biçimde ilerliyor yaz planları ama boşluklar var. Doğru doldurulmayı, hoşlukları bekleyen boşluklar... Önerisi olan beri gelsin, bana ses versin.

Son zamanlarda b(h)oşlukları:

en çok 'Cake' dinledim
en sık Cihangir2 de Zenka' ya gittim
en sesli Sevda' ya güldüm
en gizlileri Miray' la paylaştım
en son Hayal kahvesinde çakır keyif oldum
en yeni soul stuff' ı keşfettim
en kışkırtıcı üsküdar' da uyandım (:
ve şimdi, deniz kıyısına sandalye atmış, şemsiyemi açmış, ayaklarımı suya sallandırmış, mojito içiyor olsam, en tapılası ruh hali olmaz mıydı a dostlar...

Keyifle...

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...