Haziran 09, 2011

Kelebek Etkisi

not: sabah 10.30 da yazılmıştır :)
(Oha notla başlamış oldum yazıya)
sabah enerjisi için buraya tıkla!

Bi önceki yazımda 'sevgili' blogumseverlerim yarine 'sezgili' yazmışım, yeni farkettim :) Hoşuma da gitti ama. Ben böyle zaman zaman, kimi zaman bilincimi kapalı kutulara koyup orda unutuyorum sanırım, sonra ne kafası yaşıyorum bilmiyorum ama getirileri fazla oluyor sevgili sezgililerim:)

Moda' daki nero cafeden sesleniyorum canlar sizlere. Şimdilerde seçim arabaları dolanıp duruyor ya-neyse ki son 3 gün- ondan etkilendim sanırım 'sesleniyorum' derken, oysa gayet sessiz bir eylem içindeyim, zihnimin içi çok sesli orkestra olsa da:) Ha seçim arabaları demişken bi tanesinin-sanırım chp- şarkısı dehşet ve akp ye göndermeli ; ak dediler kara çıktı :D ahahha komik be! tamam sustum. Ben bi kere kendi partimi kursam her gece partileriz:) şaka bi yana, o ne ses/ gürültü/ eziyettir parti arabalarından gelen yahu, hepsine de küfür ettim çok sağlam. Çünkü ansızın çıkıveriyor ve korkuyorum o ani sesten. Tahammül edemediğim seslerden biri de motor sesi, tamam motor sesinin konuyla ilgisi yok ama paylaşmak istedim, sevmediğim sesler başlığı altında:) Efendim, klasik müzik filan dinlet, bach, mozart, kerem görsev di mi ama, mottonu da oluştur; sinir değil huzur veriyoruz diye, oh mis :) Sezgili blogumseverlerim, şu an itibariyle kendi partimizi kurduk, sık sık partileyelim, tartışalım, konuşalım, huzur içinde yaşayalım e mi, soru işareti :)

Şöyle bi sorunum var, yol bulma konusunda çok iyiyimdir, bi gördüğümü kolay kolay unutmam, ancakkkkkkk o yol bulma sürecinde ilgimi dağıtan bir şey olursa ki bu genelde telefonumun çalması oluyor, kayboluyor! Bu kız kayboluyor, kaybolmayan sokak yap, kaybolmayan :) Hatırladınız mı bu reklamı; kayboluyor sakız kayboluyor! Kaybolmayan sakız yap, kaybolmayan :) Ay tanrım bu bendeki ne kafası ya, soru işareti:) Bu soru işareti mevzuu da şöyle çıktı canlar; şu elimdeki acer notebook-lanetler olsun ubuntu diye bi programla çalışıyor- nasıl yaptım bilmiyorum ama bi ayarıyla oynamışım, soru işareti yapmak istediğimde 'X' oluyor, X yapmak istediğimde de 'ñ' çıkıyor, nerden düzelteceğimi bulamadım, ha tabi şöyle bir soru sormam gerekiyor kendime;
- peki canım aradın mı, soru işareti
- hayır
- öyle mi canım (birkan:) )
Lafı şuraya bağlayacaktım, modanın sessiz sakin muhteşem sokaklarında dolanırken sabahın köründe, neroda kahvaltı yapma arzusuyla, telefonum çaldı, daldım konuşmaya ve telefonu kapattığımda her yer çok yabancıydı. Hala modadayım ama o keşf-i keleş ruhumu kaybetmiştim. Yoldan geçen nazik moda sakinlerinden yol tarifi aldım, minik bi gülücük verdim, her iki taraf da mutlu, yollarımıza devam ettik.

Karşımda mor-pembe menekşe, ardından moda sahil, sol tarafta bi apartman, dış sol balkonda sınava hazırlanan bi kız-sabahtan beri test çözüyor- ama şimdi biriyle mesajlaşıyor, ağzı kulaklarında ve saçlarıyla oynuyor, kimle mesajlaştığını anlamak zor değil de mi :) Sol duvarda bi fotograf var, bez üzerine işlenmiş, boyanmış her neyse işte sol duvarda üzerinde 2 kadının olduğu fotograf var. Biri ben olsam olurum, şu nero beni artık ödüllendirmeli, İLerde 9876543210 blog izleyicim olunca, herkes bakacak ki ben yazılarımın bi kısmını Cafe nero' nun 9876543210 farklı şubesinde yazmışım, satışlar patlicak, gençler izimden yürümeye çalışacak, nerolar dolup taşacak :) Komiğim ha bugün, güzel uyandım sabah :) Ha tabi gençlerin önünü açmak lazım, zaten ben çok ünlü bi psikolog olacağım için, blog işlerine de son vermem gerekecek. Nirvanaya ulaşmış sayacağım kendimi, işte biz o gün tükeneceğiz canlar. Ha son vermem gerekecek blog işine, hani etik değil çünkü benim gibi hanfendü ünlü bi psikologun özel hayatını paylaşması :) Üzüldünüz mü, şöyle boğazınız inceden düğümlendi mi, tez buldum, tez yitirdim mi dediniz, soru işareti
Tamam kıyamam ben size, isim değiştiririz, parola koyarız, rumuz takarız, yolumuza bakarız, biz ayrılamayız biz ayrılamayız :)

Yahu yolda aklıma bi şeyler gelmişti onu anlatacaktım, unuttum, hatırlayamıyorum. Başka şeyler anlattım şimdi. Olsun be Ayşe, dedim, malzeme bol bizde

Bi sır vereyim canlar, aramızda kalsın; bi kelebek yuttum sanırım, karnımda uçuşuyor:)

Haydi keyifle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...