Eylül 09, 2010

vanilya kokulu bayram :)


sabahın erken saatlerinde bayram mesajları gelmeye başladı ki hala da geliyor. dün işte istifamı bastım. aslında canımı sıktılar, kimseye bir şey söylemeden çantamı aldım çıktım, pek havalı oldu :)ama sinirden çok ağladım dün, gözlerimi hiç bu kadar kırmızı görmemiştim ağlamaktan. sonra Sevdam geldi yanıma, aradım ve gel dedim sadece. hiç bir şey sormadan geldi. bu yüzden çok seviyorum, o kadar seviyorum. bir kaç dostum daha var böyle; sebepsiz, yargısız, sualsiz yanımda olabilen. bu durum huzurlu hissettiriyor beni. hiç bir şey olmasa d,a konuşmasınlar hatta, yalnızca yanımda olmaları yetiyor. zaten konusamadım ben de dün. çok sinirli olduğumda, bu sinir beni ağlatacak seviyeye gelmişse, toparlayıp anlatamam olanları, boğazım düğümlenir, gözlerimden hızla dökülür incilerim. işte ben incilerimi beyoğluna dökerken usulca, kendimizi asmalı'da güzel bi terasta bulduk, ardından küçük beyoğlu derken, beyoğlu sokaklarında bir arife günü, kafalarımız güzel, gözlerimizde artık gülmekten gelen inciler...

aslında bayram sabahımı anlatacaktım ben. Gülşah kalktı markete gitti, koca evde ikimiz, bir bayram sabahına uyandık bugün. arkadaşlarımın çoğu ailesinin yanında. bizimkileri de aradık tabii; ama bu evde, bugün, birbirimizin ailesi olduk. gülşah bana minicik kavanozda şokella almış, bayram hediyesi :) pek hoşuma gitti, bayram harçlığını verdim :) gerçekten verdim, ama çok güldük. fonda michael jackson- billie jean çalıyor, biz bayramdan sahnelerle salonun ortasında :)

ramazan geçti ama ruhu yoktu zaten. ramazan diyince havanın 5'te kararması, sofrada mercimek çorbası olması, erkenden uykumun gelmesi, ailemin yanımda olması gerekir... yani bu zamana kadar böyle oldu. ben ramazanda alkol almam aslında, sebebi çok derin, tartışmaya çok açık, uzun vs... ama bu sefer çok olmasa da içtim. ama içim rahat benim, oruç tutup ağzı küfürlüden, gözü başkasının malında olan da olmadım.

ve adı bayram sabahı bu günün, belki adındandır, belki şokellanın tadından, çok keyifliyim... eğer tadım olsaydı bugün ve de kokum, vanilya olurdu...

iyi bayramlar.
keyifle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...