Eylül 21, 2010

gülerken boğazıma rüzgar kaçtı bugün :)



..... veeeee okullar açıldı!!!! aman tanrım nasıl geçti 4 yıl?( fonda, nasıl geçti habersiz adlı müsiki eserimiz çalsın:) )ayşe yıldız okul sahalarında boy göstermeye başladı,o kadar düzenli gidiyorum ki son 2 gündür okula (evet okul dün açıldı, 2 gündür çok istikrarlıyım, başarımın devamını diliyorum:) ) bugün ama fenaydı, dün gece 2 civarı yattım, sabah 8 de kalktım. Aklımda okuldaki 'ailede ensestüel' konferansına her zamanki şıklığımla :) gittim. Baktım, ortalık bi sakin. hayır dedim içimden, çanlar kimin için çalıyor? evet ayşe senin için! acı gerçekle karşılaştım, aslında tam 1 ay sonrasındaymış konferans. hangi kafadaydım acaba konferans tarihini not alırken ajandama :)

çok sevdiğim hocam dedi ki, ayşecim git evine yat, hava zaten fena!!!! ta ta ta tammm! birden çok cazip geldi bir an, ama kısa bir andı :) yok dedim, olmaz dedim, hadi ayşe kalk git işine, takıl dedim.

keyif eşlikçilerimden birine bi telefon, buğulu bir ses karşıladı beni, u beybi :) hadi dedim, sabah kahvesi... hooppp onu beklerken taksim meydandaki sahaflara gittim. Çok güzel şeyler aldım, vakit nasıl geçti anlamadım, param da bitme sinyalini verdi, tüm gün dışarıda olacaktım, kartımın limiti doldmuştu, hesap kartım kaybolmuş ve banka hala yenisini göndermemişti!!!!! bi an bi panik oldum; ama kısa bir an :) param yoktu ama keyfim vardı, sonra bedava içeçek kuponum vardı, yemeklerde indirim vardı, oh mis :)

daimi gündüz mekanlarımızdan galatasaray neroda takıldık, konuştuk, gülüştük. yahu, bu hatun kısmında muhabbet hiç mi bitmez? bitmez :)

bir ölçek yaramaz, göz kararı zibidi, çok tatlı kaşığı keyifli hissediyorum şimdi. bunları kocaman bir kaba koyup kulak memesi kıvamına gelinceye kadar karıştırınca ortaya güzel planlar çıkıyor :) mesela bu hafta sonu çok güzel olacak( evet, secret:) ) ama henüz bi plan program yok. ha derseniz ki mükemmel bi fikrim var, tam senlik ayşe.... evlere şenlik o zaman, neden olmasın??? bana hergün cumartesi kafası...

günün şarkısı---> nazan öncel- sokak kızı
şarkının şurası fena: ben sokak kızıyaaıııaıaımmmmmmmm :D


keyifle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...