Haziran 29, 2010

Keyifsin İstanbul!

istanbul güzel... istanbul çok güzel ama doğru yerden bakmasını biliyorsan. sabahın kör bi saatinde bir iş/güç görüşmesi için uyandım. taaaaa bağdat caddesine gidecektim, önce büyüdü gözümde yollar ve sabah kalabalığı. metrobuse binecektim ya, mecidiyeköyün o itici karmaşık hali canlanıverdi gözümün önünde. çıktım evden, kulağımda en zıpır parçalar, pazartesi sabahında haftaya gülümsedim çapkın çapkın. müzik güzelleştirir, değiştirir, dönüştürür. kalabalık, kalabalık gibi görünmedi gözüme sadece bir çok farklı insan gördüm. metrobüsle köprüden geçtim, uzaklara baktım, daldım. istanbul! güzelsin işte, zorsun bazen ama alırsın gönlümü, güzelliğin zorluğundan zaten. güçlü kılıyorsun beni ve de çapkın :)

Görüşme çıkışı kapıdaki yakışıklıyla karşılaşma; ve bi + puan daha gider pazartesiye:) Kardeşim geldi istanbula, erken geçtim eve, gün nasıl geçti anlamadım ama attık akşam serinliğinde kendimizi taksime. mangal keyfinde bi güzel adana yedik ama bi yere kadar güzel, adanada adana bi başka; özledim ezmesini, sofrasını, şalgamını. Neyse karınlar doydu, nevizadede biralarımızı yudumladık terasta, sonrasında kısa bir yürüyüş tünele aheste, tam tünel durağına yaklaşırken canlı müzik performansını duyduk ve sesin çağırdığı yere gittik, gördüğüm manzara pek keyifliydi. nostaljik tramvayın arkasına bi tane daha eklemişler ama arkadakinin içinde bi grup canlı performans sergiliyor, biraz durduktan sonra aynı şekilde tüm istiklali dolaştılar, öndeki vagonda yolcular arkada onlar :) ha bi de, tüm sokak çalgıcıları yann tiersen' den bişiler çalıyordu bugün, sözleşmişler gibi :) amelie' den kareler geçti aklımdan... pek keyifliydi, yaz coşkusunu çok güzel anlatıyordu. sonra her yerde festival, konser afişleri görmek de pek keyiflendirdi beni, caz festivali, pink martini ve yann tiersen konseri, opera festivali... temmuz dolu, çoşkulu, tatlı bir yorgunlukla geçecek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...