Ağustos 01, 2011

M.M.N. Açılımım ve Daha Fazlası


ooooo yeazzzzz canlar, güzel bi' pazartesiden sesleniyorum size. Ama öncelikle bu yazının evet özellikle bu yazının ruhunu hissetmeniz için buraya tıklamak zorundasınız!(yeni sekmede aç, bulunduğun sayfa kapanmasın:) bu kıyağımı da unutma:) ) İstemeyen çeker gider, çıkarken de kapıyı arkasından örter arkadaş! Çok zertimmmmmmm :)Hem bu adrese tıklayınca uyarıyı okuyup kabul ediyosun, belli prosedürlerle çalışıyoruz burada!
Dış ses: hatun haklı beylerrrrrr:)

Güzel geçen haftasonu pardon güzel değil "muhteşem, keyifli, lezzetli" geçen haftasonu ve şansımın döndüğü pazartesi gününün yansımalarını görecek, tınılarını dinleyeceksiniz :)
Cumartesi günü- o gün cumartesi günü olmasına ragmen- hiç dışarı çıkasım yoktu, evde olasım da yoktu o ayrı. Sanki içime menapozlu bi kadın kaçmıştı, neyse ki çok uzağa gidemeden yakaladık:) Sevgili Ro' nun telefonu ile 15 dk. içinde hazırlandım. 15 dakika dediysek süsümüzden püsümüzden de ödün vermedik, bronz tenimize beyaz elbisemizi giyip nar çiçeği rujumuzu sürdük. Bu konuda yanlış anlaşılma olsun istemem:) Ayrı yine yanlış anlaşılmasın, kızmıyorum yalnızca sesli düşünüyorum gençler, yanlışım varsa düzeltin. Neyse Ro aynı zamanda komşumdur, köşede buluştuk ve bana şöyle dedi: "çok güzel. yaz perisi gibi olmuşsun ama o ayakkabılar olmamış!" Adam bunu dedi bana ya!!! evet haklıydı, çünkü içine menapozlu kadın kaçmış ayşe, evdençıkmadan önce tüm renkli, topuklu ayakkabılarını görmezden geldi ve espadrillerini ayağına geçirdi, geçirdim, evet yaptım bunu. Ama Ro bunu kabullenemedi, yolumuza bu şekilde devam edemeyiz, dedi ve yolumuzun üstündeki ilk mağaza olan Twigy' e girdik. Hiç beklemediğim bi şekilde rengarenk, kurdaleli, bıcır bıcır bi ayakkabıyı beğendim, Ro da aldı. Mezuniyet hediyemmiş meğersemmmmmmmm! Adam keyif pezevengi yahu, yüzümdeki gülümsemeyi seviyormuş! :)Tekrar teşekkürler adamım, ayağımdan çıkarmıyorum:) Ardından cihangireki daimi mekanımızda oturduk, özleşmişiz uzun uzun konuştuk. Muhteşem, dondurmalı, tarçınlı, çikolata soslu kek yedik, kendimizden geçtik. Ro, pipo ve puro sever, içer. Ben de arada eşlik ederim. O gün olduğu gibi. Ama ardından bi sersemletiyor beni, kısa süreli de olsa. Ardından Mano' da ottoman burger yedik, sonra da dondurma. o yeazzzz! zevkten köşe köşeydim. Güzel yemek, güzel sohbet, güzel bi dost ile paha biçilemez!
Ve daha bitmediiiiii, lordofthelawyers ile rakımızı içtik, balığımızı yedik, dünyayı kurtardık o gece! Şahane bir pazara gözlerimi açtım, krep yaptım, çılgınca krep yaptım. Krep yemekten değil, L.O.L.(lordofthelawyers:))' un o krebi musmutlu yemesinden ve bundan inanılmaz keyif almasından keyif aldım:) Krep & nutella ile lezzet şelalesinde yüzdük :) Koca ekranda film izledik, pazarın tembelliğine boyun eğdik. Akşam esintisiyle dışarı çıktım ve kuzenimin davetiyle harbiye açıkhava amfisindeki Enbe orkestrası & Gloria Gaynor konserine gittik. I will survive ile dans ederken derken kendimizden geçtik:)

Bugün de güzel şeyler oldu ama hakkında konuşmak için erken, gelişmelerden haberdar edeceğim sizi :)kipintaç :)

MMN(minik mutluluk notları):

1. Arter' deki Patricia Piccinini sergisine gidin: "beni bağrına bas" bkz;http://istanbulsergifotograflari.com/2011/07/04/patricia-piccinini/! duyularınızı harekete geçirin!
2. Mehmet Turgut, ne güzel işler yapıyorsun;
*PEACE&LOVE http://www.yakalavecek.com/2011/07/29/peace-and-love/
*ROCK'N FRAME http://www.haberturk.com/kultur-sanat/haber/651797-mehmet-turguttan-rockn-frame-
3. Şuna bakın hele :)http://www.facebook.com/photo.php?fbid=213078015410626&set=a.213077875410640.71906.181182241933537&type=1&theater
4. Vee son olarak, eğer siz de benim gibi salata aşığıysanız, yeşilliklerle aşk yapıyorsanız, manavlara bayılıyorsanız; salatanıza taze reyhan-hani biraz mor renkte oluyor-, fırında yaptığınız tavuğa da kuru kekik ve kuru yaprak reyhan ekleyin. Lezzet basamaklarında 3-5-15 ilerleyin, kendinizden geçin:)yaşadığınız için teşekkür edin!

That's all ;)

Keyifle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...