Ağustos 03, 2011

Psipsikopatım istedim mi yaparım :)

Heyyyy n'abersiniz yaz gülleri? güz müydü o? :) İş sözleşmemi imzaladım ben, en çıtırından psikolog var karşınızda naberrrrr:) Dur bi düzeltme yapalım, aslında psikoloji bölümünü bitirince hemen psikolog olamıyorsun, yüksek lisanstı, tezdi derken daha bi fırın ekmek yemek lazım. O zaman şöyle diyelim mi; fırının kapısından girdim:) Buradan isim vermeyeceğim tabii ki lakin iyi bi yer oldu, istediğim gibi oldu. Ha bi de yardımcı müdür/müdür yardımcısı oldum, iyi oldum ha:) Ay bana ait oda filan var. Nasıl heyecanlıyım, mutluyum belli değil :)
Veee tam da yeri gelmişken buradan aileme, arkadaşlarıma, aşklarıma teşekk... yok olmadı direkt isim vericem:

Tabi öncelikle aileme
hiç konuşmadan anlaştığım, ince ince işleyip mükemmel bir dostluk kurduğum Sevdama
her türlü tribimi, nazımı çeken, gözyaşlarımı tişörtlerine akıttığım Birkanıma
Güzel umutları, dilekleri, yardımlarıyla yanımda olan öznur&cemal çiftine
veeeeeeeeeee benimle gülüp ağlayan, hayatımın son zamanlarımı masala çeviren, bana benden çok inanan lordofthelawyers'a- nasıl tatlı anlatamam:)-
Mutluluğumu paylaşan herkese ama herkese
sonsuz teşekkürler. İyi varsınız. İyi ki...

Şimdi gelinin arkadaşlarını piste davet ediyoruz:) ahahahah çok güldüm:)

Ha bu iş mevzusundan alakasız olarak bi şey öğrendim bugün: İnsanlara deger vereceksin, seveceksin, şans vereceksin, bi daha şans vereceksin, üzse de bi sans daha belki. Ama olmuyorsa belki boşvereceksin. Geri çekilip bekleyeceksin.


Keyifle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...