Aralık 29, 2009

final dönemi sendromları,yaratıcılıkları,ıvır-zıvırları

sınav dönemlerini seviyorum!?!? ha?!! sınav dönemlerini seviyorum çünkü biraz daha kendime dönüyorum, nöronlarım daha ateşli dans ediyor sanki ama güzergahları farklı:)kesinlikle daha yaratıcı ve pratik oluyorum:)
soru: vize veya final dönemi en çok/sık yaptığınız şey(ler) ?

A) yeni yemek tarifleri denerim
B) içimdeki okuma kurdu saklandığı yerden tüm hızıyla dışarı çıkar,ders kitapları degıl aşk kitapları okurum.
C) aaa şu koltuğu buraya mı çeksem, ya o poster yatagın ustunde daha ıyı durmaz mı?:)
D) aman tanrım dolabım çok dağılmış, ortam bu kadar dağınıkken çalışamam.(2 saat sonra) uff yoruldum okusam da aklımda kalmaz en ıyısı bıraz dınleneyım.
E) ...analistin analizanın geliştirdiği aktarım duygusunu yoruml...- manikürüm gelmiş,gözüme takıldıkça çalışamıyorum:)
F) alo tatlım sende x notu var mı, o gun derse gelmemıstım.hem bıze gelsene bırlıkte daha ıyı calısırız motıve oluruz-malum arkadas gelır.-ya ben bi kahve yapayım da agzımızın tadıyla calısalım!-yaaaaalllllaaaaaannnnnn!
G) ya benim bi elbisem vardı,ne zamandır gıymıyorum,nerdeydi o?... aaaaaaaaaa bu kotumu kaybettım sanıyordum!!!(nasıl yanı:D )
.
.
.

x-y-z) ne baktın,hepsi tanıdık mı geldi :) evet! öpüyorum!

sınav sonuçları açıklanır :
- of ne kıl hoca ya çalıstığım yerden çıkmadı gıtmıs satır aralarını sormuş ya!!
PARDON!??? ÇALIŞTIĞIN YER? SATIR ARASI(ana baslıklardır kesin:))?!!
ya zaten büte girmek en mantıklısı :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...