Ekim 29, 2009

ŞaşKıN DaLi'm

bi adam var,ansızın tanıştığım...tesadüfi bi şekilde yine belki de tesadüflerle karşılaştığım...bi adam var,gözlerini kırptıkça gözlerinden dünyaya yıldızların saçıldığına inandığım...
kendi köşesinde şimdi,hayatı sorguluyor,sevgilisini,geleceğini ve geçmişini...ama bunların adamı değil aslında,kendini kendine kapatmış ...
bikaç yıl öncesindeyim şimdi...ben o adamı dinliyorum...umudunu ,umutsuzluğunu,telaşını,bakışını... an gelir hissederim ki; bütün kitapları okumak istiyorum,bütün sokakları dolaşmak,en güzel aşkları yaşamak,en masum olmak bazen,bazen de en yaramaz...en anlaşılır olmak istiyorum ,bazen de en karmaşık,konuşmadan anlaşmak istiyorum bazen,bazen de hiç durmadan konuşmak... dinlemek de istiyorum , dinleyip başka dünyalara dahil olmak...başka dünyaların hayalleri,rüyaları olmak...birkaç yıl öncesindeyim şimdi...ben o adamı dinliyorum...gözlerinden yıldızlar saçılırken dünyaya, ben bu hislerin hepsini hissediyorum onda...o kadar çoşkulu ki ,aslında birçok şey yapmak istiyor .o kadar çok istiyor ki , belki o yüzden şu an bişey yapamıyor diyorum ve kayboluyorum düşlerinde...uzaklara bakınca keyfinin kaçtığını görüyorum o an,neler geçiyor aklından diyorum,hayallerinin yıkıldığı anı görüyorum bazen... ayaklarımızı denize doğru uzatınca kurulan yeni hayalleri görüyorum...
dali diyorum ben ona,şaşkın dali :) çünkü o kadar derin ve ışıltılı hissettiriyor ki anlattıklarını,bi fark var, ne diye sorsan cevaplayamadığım...gözlerimi dolduruyor umutsuzluğu...hadi diyorum,bugünde kalsın tüm umutsuzluğun,geçmişin,yaraların ve hayal kırıklıkların..istiyorum ki yeniden saçılsın yıldızlar...küçük bi çocuk sanki karşımdaki...yaralarını örtmüş beni dinliyor,dinledikçe güçleniyor ,ben nasıl anlatırsam öyle olacak dünya...ama olacak işte benim anlattığım, senin istediğin gibi olacak.sen şartlara bakmayacaksın,şartlar da senin olacak...inanıyorum ben dali'me; bugün güzel bi gün olacak...her şey güzel olacak...inanıyorum gözlerine ve inanmak mutlu ediyor ve sen mutlu et beni... şaşkın dali'm :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...