Ocak 09, 2013

Let It Snow Snow Snowwwwww!


Bu haftanın açılımı:

5.1.2013 Cumartesi
6.1.2013 Pazar
7.1.2013 Pazart---(oysa her şey normal başlamıştı, sendromu bile. Ama sonra mutlu haber:yarım gün iş, o yüzden adını bile tam yazmıyorum:))
8.1.2013 Cumartesi(tatil)
9.1.2013 Pazar(tatil)

devamını bekliyoruz:)

Karın yağmasının benim hayatıma etkisi budur!
Pek de iyi oldu
Çok da iyi oldu
Kışı sevmem için bi neden dogdu "kar tatili" :)

Sabah uyandığımda telefonumda bir sürü mesaj vardı. Dün akşam her zamanki haftaiçi saatimde uykuya geçtim ki sabah erkenden kalkıp işime gideyim...
6.30 da çalan alarm ile birlikte biriken tüm mesajları da gördüm, evet mutlu son!ama aslında bir başlangıç:) ohhh o tatil haberiyle birlikte yorganı üstüne çekip saat 10' a kadar uyumak" sen ne tadına doyulmaz bir hissin! diye düşünürken Tanrım iç sesimi duymuş olmalı ki, yürü ya kulum dedi, yarın da tatil oldu. Bu durumda Tanrı'nın vermek istediği mesaj nedir?
a. Keyif ya kulum
b. Kışı sevmen için nedenler var kulum
c. Yaz tatilindeyim, bir süre yokum( töbe haşa dinimiz amin:))
d. Hepsi

:)
Oh sabah mis gibi kalktım. Her Adanalı gibi ağzım kulaklarımda, pamuk pamuk yağan karı uzun uzun izledim kahvaltımı yaparken, açık pencereden.
Ocak ayı sonunda yapacağım Barcelona tatilim için vize başvurumu yaptım, tatil vesilesiyle başka bir tatile kapı açtım. Uzun zamandır görmediğim birini gördüm ki iyi geldi. Yani umarım iyi gelmiştir, pek anlatılacak ya da anlaşılacak bir durum değil:)

Ay kar, ne tatlı, ne güzel, ne aheste yağdın sen.
Evime geldim. Yarının tatil olmasının verdiği muhteşem bir his var içimde. Hayır, işimi de çok seviyorum, o ayrı. Karı da seviyorum, hobi gibi seviyorum, işim gücüm yoksa seviyorum, boş zamanlarımda seviyorum:)

Kışın en tatlı hal; evde olmak. 'Kahve içilesi, film izlenesi mevsim', hoş geldin canım" diye içimden konuştum kış ile. Filmimi açtım "Truman Show", keyfime baktım, filme bayıldımmmm.

98 yapımı bu kadar iyi filmi ben nasıl kaçırmışım bir türlü anlamadım.
Ama doğru zamanda doğru karardı bugün, bu filmi izlemek için:)

Ama siz ertelemeyin Canlar, oturun izleyin. Jim Carrey başrolde ve film için şöyle bir açıklama var internet sitesinde: "Truman Burbank, kartpostalları aratmayacak güzellikte bir adada yaşamaktadır. Bir işi, evi ve çok sevdiği karısı vardır. Ancak Truman dışında herkes tüm bunların düzmece olduğunu bilmektedir. Truman’ın yaşamı gerçek zannettiği bu stüdyolarda tam otuz yıldır, 24 saat boyunca canlı olarak bütün dünyaya yayınlanmaktadır. Truman bundan hiç şüphelenmemiştir, ta ki öldü zannettiği babasını bir gün caddeden geçen figüranlar arasında görünceye kadar? Alacakaranlık Kuşağı adlı kült televizyon dizisinin bir bölümünden esinlenerek yaratılan Truman Show, Batı dünyasında on yıllardır süregelen toplumsal eleştirilere bir örnek olarak yerini alıyor"

Tanrı kavramı bence çok başarılı bir şekilde ele alınmış, bi kez daha söylüyorum, mutlaka izleyin.

Günün Şarkısı: tık!

Keyifle,
LittleMissSunshine

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...