Ocak 06, 2013

Keep Calm and SHINE On!


Bu sene en çok şükretmeyi öğrendim;
Sahip olduklarım için
Gülebildiklerim için
Birlikte güldüklerim için
Haykırarak ağlayabilecek kadar cesur olduğum için
Sağlığım, ailem, arkadaşlarım için
Şansım için
Dilediğim bir çok şey gerçekleştiği için.

Bu sene en çok ders almayı öğrendim,
Gelene getirdikleri, gidene kendiyle götürdükleri için teşekkür etmem gerektiğini öğrendim.
Herkesin ve yaşanan her şeyin bir nedeni, anlamı olduğunu öğrendim.
İsteklerimiz hiç bitmiyor ama neleri istemediğimi öğrendim.
Kolay kolay ödün vermemem gerektiğini ama yanımda olabilmeyi bilene hiç düşünmeden ödüller vermem gerektiğini öğrendim.

Yeni bir yıla nasıl girersen gerçekten de öyle mi devam ediyor yoksa bu kendini gerçekleştiren bir kehanet mi bilemiyorum.
2012 benim için tam bir değişim yılıydı, bedenen ve zihnen. Belime kadar saçlarım ve 10 kg fazlam vardı; şimdi kulak mememde kestirdiğim saçlarımın ve fazlasıyla verdiğim 15 kg'ın hafifliği var üzerimde.
İşimi değiştirdim ve olmam gereken yerde olduğumu farkettim nihayetinde. Odamın rengini, stilini değiştirdim. Boyasını badanasını, tamiratını, eşyaların kurulumunu bir başıma yaptım, usta oldum. Yeni güzel yemekler yapmayı öğrendim, şef oldum. Oldum ben, ben oldum:)
Daha bencil oldum. Önce ben mutlu olmalıyım, buna karar verdim. Yoksa ne kendime ne başkasına yararım var. Güldürebilmek için önce ben gülmeliydim. Kendi hayatımda herkes ve her şey benim verdiğim değer kadar değerleniyordu, herkesi ve her şeyi sıraya koymayı öğrendim.

2012 bende bir çok değişime neden olduysa da, yeni yılın ilk sabahında haykırarak ağladığım ve neredeyse tüm sene de gözleri buğulu güzel olarak dolaştığım bir yıl oldu. Belki de ondan bu kadar güçlenmişimdir. Ama yine de çok güzel "an"lar ve anılar biriktirdim.

Sütlü kahvem, nutellalı kızarmış ekmeğim, soğuk hava, yanımda British Lord'um(Mr. BL):)
Yılın son günü tanıştığım bu adam sanki sadece ve sadece yıla güzel girmem için dahil oldu hayatıma taaaa Londra'dan ve sonra olması gerektiği yere gitti.
O kadar öylesine,
O kadar tesadüfen geldi.
Gelmiş.
Aradan zaman geçmiş de, sanki doğru zamanda doğru yerde olmayı becermiş.
Ve aslında yeni tanışıyorum sandığım adamla aslında neredeyse 8 ay önce tanışmışım, o zamanlar gözlerim hiç kimseyi ve hiçbir şeyi göremeyecek kadar bir başkasına aşıkmışım. Fonda o adam varmış da ben onu karanlıkta bırakmışım.

Bir varmış, sonra yok olmuş, lordofthelawyer' ım kaybolmuş, arada aşkını ilan eden ama hislerine sahip çıkmayı bilemeyenler olmuş. Ama işte bu adam(Mr. BL:=)) sadece beni mutlu bir yıla hazırlamak için yeniden hayatıma doğmuş. Sadece anlar, sadece günler için. Sadece uzun uzun ve katıla katıla gözlerimden yaş gelinceye gülmek için, muhteşem uyanışlar için. Bana "her zaman daha iyisi vardır" ı hatırlatmak için. Kendimi yeniden keşfetmem için.

Velhasıl Canlar 2013' te,
Değişin, değiştirin
Olun, oluşturun
Kaybedin, kazanın
Gidene yol verin
Gelene gülümseyin
Şükredin
Yeri gelince boşverin

Bu seneki favori grubum The Roots' u dinleyin:tık!

Bu seneki favori dileğim: Ms.DJ olmak:)Yeterince dans ettim, biraz da dans ettirmem lazım:)
Keyifle,
LittleMissSunshine






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...