Ağustos 20, 2012

Hayata kısa bir mola mı?


Sanırım yaşamak için acelem ya da durağanlığa alerjim var. Çok ciddiyim! Hani ayaklarımı uzatayım da tüm gün film izleyeyim, güzel evime erkenden gideyim nidalarını çok nadir, onu da da kışın üşütümekten nefret eden benden duyabilirisiniz. Ha yazın da üşümekten hoşlanmam o ayrı, tabii tatlı tatlı esintileri saymazsak:)

Hal böyle olunca canlar, ajandam elimden düşme; hep gidecek yerlerim, yapılacak planlarım, içilecek kokteyllerim, tadılacak yemeklerim, tanınacak sokaklarım olur. Evet, yoruluyorum zaman zaman lakin tatlı tatlı yatıyorum gün bitiminde. Tekrar aynı ana, saate, güne ve de yaşa dönemeyecek olmanın telaşı sanırım bendeki.

Hayata acelem var! Ama bu sürekli koşturmak, yorulmak, nefes alamamak değil.
Her anında daha güzel daha mutlu nefes almak
İyi ki demek
Şükretmek
Teşekkür etmek bence
Bence.

Son zamanlarda sevgilimden en sık duyduğum ve beni içten içe sıkıştıran cümle: Yetişemiyorum sana. Yetmiyor sana. Bi' dur bi' dinlen. Ayaklarını uzat da bi' film izle...

İlk zamanlar üzse de bu duyduklarım sonra biraz durakladım sanki, mutsuz oluyorum durunca.
E ama durağan şeylere alerjim var dedim ya oğlum!
Sen dursan, sen de kaybolursun.
Ben de kaybolurum.
Birbirimizden ayrı ayrı kaybolmaktansa, birlikte istediğimiz anlarda, sokaklarda, başka diyarlarda kaybolsak ya!
İş yerlerimize, ofislerimize, sorumluluklarımıza döndüğümüzde çok ciddi olmuyor mu her şey? Gün içinde bilmem kaç dava, adliyede koştururken sen ve bilmem kaç kişinin sıkıntısını sorununu çözmeye çalışırken ben, zaten yeterince birbirinin aynısı değil mi günler?

Keşke tekrar 24 olabileceğimin, hep sağlıklı olabileceğimin, enerjimin hep böyle yüksek kalabileceğimin, muhteşem yemekler, tatlılar yedikten sonra hala zayıf kalabileceğimin garantisini verebilecek olsaydın. Belki o zaman verebilirdim kısa bir mola.

Hep aşık, hep genç kalmak; yaşadıkça yaşlanmak istiyorum, yıllar geçtikçe değil.
Yüzümde belirecek her çizginin hikayesi olsun istiyorum.

Sen değil; yaşamak yetmiyor bana...

Bilirsin her şeye rağmen severim ben yalnız gezmeyi de, keşfetmeyi de kendime yetmeyi de...

Ama yok demem bu süreçte yanımda olma isteğine de...

Keyifle,




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...