Ocak 31, 2010

pazar huzuru...


1. ' kahvaltının mutşlulukla bi' ilgisi olmalı.' c.s
2. sıcak kanlı bir hatunum ve gerçekten kış uykusuna yatmalıyım.
3. bülent ortaçgil kulağıma şarkılarını fısıldıyor gibi...
4. 'ESN' ailesine katıldım :) güzel hareket!
5. votkavanilya'm:) iyelik ekim sana yakışıyor. sen başkalrına benzeme sakın, hep böyle kaallllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll :)
6. sabah erken kalkmayı seviyorum aslında, biraz zor oluyor ama uyanabilirsem gün 24 saatten fazlaymış gibi geliyor ve bu hoşuma gidiyor.
7. kendimle başbaşa kalmayı seviyorum
8. 'yan yana' ikilemesi neden yanyana yazılmıyor? tanrım! her şey zıttıyla var oluyor gerçekten.
9. biri bana sürpriz yapsın !f' e bilet alsın. filmi de o güzel insanın tercihine bırakıyorum :)
10. şampanyayı seviyorum...

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...